شرکت پیشرو ماشین آپادانا

در سال 1381 با نام گروه مهندسی پیشرو ماشین فعالیت خود را با هدف تعمیرات و اورهال ماشین آلات راهسازی کوماتسو آغاز نمود و با اتکا به حدود 20 سال تجربه علمی و عملی اعضای موسس و همچنین اجرای آموزشهای منظم و استاندارد به کارکنان خود ، به سرعت به یک مجموعه ی شناخته شده ,و پیشرو در بازار ماشین آلات راهسازی و معدنی کشور مبدل گردید.

شرکت پیشرو ماشین آپادانا

در سال 1381 با نام گروه مهندسی پیشرو ماشین فعالیت خود را با هدف تعمیرات و اورهال ماشین آلات راهسازی کوماتسو آغاز نمود و با اتکا به حدود 20 سال تجربه علمی و عملی اعضای موسس و همچنین اجرای آموزشهای منظم و استاندارد به کارکنان خود ، به سرعت به یک مجموعه ی شناخته شده ,و پیشرو در بازار ماشین آلات راهسازی و معدنی کشور مبدل گردید.

در سال 1381 با نام گروه مهندسی پیشرو ماشین فعالیت خود را با هدف تعمیرات و اورهال ماشین آلات راهسازی کوماتسو آغاز نمود و با اتکا به حدود 20 سال تجربه علمی و عملی اعضای موسس و همچنین اجرای آموزشهای منظم و استاندارد به کارکنان خود ، به سرعت به یک مجموعه ی شناخته شده ,و پیشرو در بازار ماشین آلات راهسازی و معدنی کشور مبدل گردید.

از فعالیتهای این دوره میتوان به بازسازی انواع ماشین آلات راهسازی مانند دامپتراک کوماتسو و یوکلید ، انواع لودرها ، بیلهای مکانیکی و بولدوزر های کوماتسو ، دستگاههای حفاری و … اشاره نمود.

از آنجایی که پیشرفت یکی از نکات برجسته ی مجموعه های پویا به شمار می رود این مجموعه با توجه به توانایی ها و تجارب مهندسی و متخصصین مجرب خود و همچنین بهره گیری از کلیه ی منابع در زمینه فروش و خدمات پس از فروش اقدام به واردات و ارایه خدمات پس از فروش محصولات سنگین سوسان شامل انواع (چکش های هیدرولیکی ، دریل واگنهای هیدرولیکی ، جرثقیلهای پشت کامیونی ، کوییک کاپلر و متعلقات تخریبی) ،ماشین آلات راهسازی کیس شامل (بکهولودر و بیل مکانیکی، درام کاتر های سانجین ، وایبرو ریپرهای اکسنتریک ، لوازم حفاری اوردایم و …) نمود و در این ارتباط محصولات متنوعی را در اختیار مشتریانش قرار داد.

آموزشهای تخصصی و دوره ای مهندسان و متخصصین شرکت پیشرو ماشین آپادانا در کره جنوبی و ایران ، سیستم خدمات پس از فروش منظمی را برای مشتریان خود فراهم ساخته است و همین ارتباط تنگاتنگ با مشتریان سوسان و ایجاد یک سیستم مدیریت روابط با مشتری CRM کارا موجب ایجاد دلگرمی در آنان گردیده است.

هم اکنون شرکت پیشرو ماشین آپادانا در راستای کسب رضایت مشتری و ارایه خدمات پس از فروش مطلوب اقدام به ساخت تعمیرگاهی مجهز در زمینی به مساحت 10،000 متر مربع و زیر بنای 5،500 متر مربع در شهرک صنعتی شمس آباد نموده است و ایمان داریم که مشتریان ما سرمایه های ما هستند.

طبقه بندی موضوعی
۰۵ارديبهشت
لوازم مورد نیاز برای شارژ گاز سیلندر چکش هیدرولیکی سوسان را در مقاله قبلی به شما معرفی کرده ام .
اکنون به مبحث آموزش و نحوه شاژز گاز سیلندر انتهایی می پردازیم

1-درپوش روی سیلندر چکش را با آلن 5 باز کنید.


2- مانومتر را در محل مربوطه با دست محکم ببندید.



3- درپوش آلومینیومی مانومتر را به وسیله آچار 22 باز کنید.



4- پس از بازدید اورینگ نشیمنگاه، شلنگ شارژ گاز را در محل مربوطه ببندید و با آچار 22 محکم کنید.



5- سر دیگر شلنگ شارژ گاز را به کپسول گاز ازت ببندید و آن را با آچار 22 محکم کنید.



6- شیر کپسول را به آرامی باز کنید.




7- اجازه دهید عقربه مانومتر به مقداری بیش از فشار استاندارد 16.5 بار برسد.(معمولا پس از بستن شیر کپسول عقربه مانومتر کمی پایین می آید.)


8- سپس شیر کپسول را ببندید.




9- در صورتیکه فشار گاز سیلندر پس از بستن شیر کپسول و افت عقربه مانومتر، بیشتر از 16.5 بار باشد، پیستون مانومتر را به سمت پایین فشار داده و شیر کوچک تخلیه گاز را کمی باز کنید تا مقدار گاز سیلندر به حد مجاز برسد و سپس دوباره آن را محکم کنید.



10- شلنگ را از روی مانومتر به وسیله آچار 22 باز کنید.



11- درپوش آلومینیومی را ابتدا با دست ببندید و سپس با آچار 22 محکم کنید.



12- مانومتر را از روی سیلندر چکش جدا کنید.



13- درپوش روی سیلندر را با آلن 5 ببندید.






نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی